Ve světě tenisek se jen málokterá silueta může pochlubit takovým trvalým půvabem a kulturním dopadem jako adidas Gazelle. Zrodila se v 60. letech 20. století jako tréninková obuv a její cesta z běžeckých tratí do ulic byla legendární. Tato ikonická silueta plynule prošla různými érami a stala se symbolem módy, sebevyjádření a prolínání kultur.

Za ikonickou siluetou se však skrývá hlubší příběh – příběh, který se prolíná se současnou subkulturou, kde se móda harmonicky snoubí s rytmy multižánrové hudby. V rušných ulicích a mezi zdmi kreativních ateliérů se tito moderní průkopníci sbližují a splétají styly, kreativitu a vášně. Role hlavního protagonisty kampaně se ujala česká alt-rocková kapela .themayrevolution. Stejně jako samotná Gazelle ztělesňují autenticitu, odvahu a jedinečného tvůrčího ducha.

Tady nejde jen o tenisky, jde o kulturní most, který spojuje rytmy hudby, neustále se vyvíjející oblast módy a divoký životní styl těch, kteří je nosí. Bez problémů se začleňují do struktury každodenního života a stávájí se symbolem individuality a kolektivního vyjádření.

Model adidas Gazelle překračuje rámec pouhé obuvi; je to kulturní kanál, který oslavuje rozmanitost, kreativitu a spojení hudby, módy a životního stylu.

Vydejte se do Footshopu a přivítejte společně s námi tuto ikonickou tenisku, kde se styl setkává se zvukem a individualita vzkvétá v živé tapiserii současné kultury.