Nelíbí se ti zboží, které sis objednal naživo? Nesedí ti? Nemusíš se bát, takové věci se stávají. Do 30 dnů nám ho můžeš poslat zpět a my ti vrátíme peníze. Výměna zboží není možná. Jestliže máš zájem o jinou velikost nebo jiné zboží, je nutné vytvořit si novou objednávku.
Postup pro vrácení
Do krabice vlož nenošené zboží a štítek, který ti dorazil fyzicky s tvojí objednávkou. Štítek nemusíš nikam lepit.
Krabici zabal do obalové fólie, papíru, igelitové tašky či větší krabice. Prosím nepřelepuj originální krabici.
Odešli balíček zdarma přes Zásilkovnu - nahlaš kód 93325465. Nejbližší pobočku najdeš na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíš jiného doručovatele, použij adresu Footshop Sklad, U tabulky 3020, hala X, 193 00 Praha 20, Česká republika, v tom případě však nebudeme hradit přepravu.
Objednávku můžeš vrátit i osobně na prodejně Na Příkopě.
Důležité upozornění
Zboží neposílej na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzato.
Prosím, nenos zboží do skladu.
Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a pojistit.
Peníze zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládnem mnohem rychleji.
Podmínky vrácení
Zboží je nutné vrátit do 30ti dnů od jeho převzetí.
Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
Zboží nesmí být z tvé strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.
Naše doporučení
Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budeš moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.