Reklamace
Přišlo ti zboží, které je poničené a nebo s ním je něco v nepořádku? Nebo se s tvým oblíbeným kouskem po pár nošeních něco přihodilo? Nemusíš se obávat. Zboží můžeš reklamovat. Stačí když budeš následovat kroky níže:
Postup pro reklamaci
- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- Očištěné reklamované zboží zabal tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). K botám přilož kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde:
- Reklamované zboží odešli zdarma přes Zásilkovnu - nahlaš kód 93325465. Nejbližší pobočku najdeš na www.zasilkovna.cz/pobocky. Pokud zvolíš jiného doručovatele, použij adresu uvedenou níže, v tom případě však nebudeme hradit přepravu.Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republikaDůležité upozornění- Z-BOXY nelze používat k vracení balíků.
- V případě, že zásilka nebo její část dorazila poškozená, nebo jste obdrželi nesprávný produkt, kontaktujte nás prosím okamžitě e-mailem nebo telefonicky, abychom našli řešení.
- Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budeš informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
Reklamační řád
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
- V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
- Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Footshop a.s. provozující e-shop www.footshop.cz/cs je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu:Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republika