FAQ

Moje velikost je vyprodaná, co mám dělat?
Klasické kousky jako Vans Old Skool, Nike Air Force 1 v bílé se snažíme doskladňovat pravidelně. Přesný termín ti bohužel neřekneme, protože závisí na výrobci a značce, ale objeví se na našem webu v sekci Novinky. Ostatní tenisky, jako například adidas Consortium či Vans collaba znovu naskladněny nebývají, protože se jedná o limitované edice. Každopádně u každého modelu nám můžeš nechat svůj email a my ti pošleme upozornění, kdyby se tvůj vysněný kousek naskladnil.
Kdy mi přijde zboží?
Víme, že chceš svoji objednávku dostat co nejdříve a uděláme vše proto, aby se k tobě dostala rychle. Jakmile objednávku odešleme, na email ti přijde sledovací číslo, pod kterým svoji zásilku dohledáš a zjistíš, kde se aktuálně nachází. Pokud máš pocit, že se tvoje objednávka ztratila, můžeš nám přes e-mail, telefon či chat napsat číslo své objednávky a my vše prověříme.
Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud u nás máš účet, stačí, když si na profilu vybereš objednávku, kterou chceš zrušit a tlačítkem v dolním pravém rohu ji zrušíš. Kdybys chtěl odebrat jen jeden produkt z více, můžeš ho odebrat tlačítkem pod produktem. Pokud byla objednávka zaplacená předem, peníze za zrušené zboží či objednávku Ti obratem vrátíme. Bez účtu však musíš kontaktovat naší Zákaznickou podporu, která Ti se zrušením pomůže. Nezapomeň však, že objednávku lze zrušit a upravovat pouze před jejím odesláním.
Jak můžu reklamovat zboží?
Reklamace funguje úplně stejně jako vrácení či výměna zboží. Stačí když si stáhneš a vyplníš reklamační formulář, který najdeš TADY a spolu se zbožím nám ho můžeš bezplatně poslat přes Zásilkovnu. Návod, jak to udělat, najdeš na reklamačním formuláři, nebo přímo na webu. Odpověď dostaneš nejpozději do 30 dnů od přijetí zásilky na sklad, většinou to jde ale rychleji. Pokud tvoje reklamace bude uznána, budeme Tě informovat emailem a peníze Ti budou vráceny na účet.
Jak můžu vrátit zboží, které mi nevyhovuje?
Rozumíme ti! Někdy věci vypadají na fotce lépe jako ve skutečnosti. A nebo jste si prostě nesedli. Naštěstí na svoji objednávku můžeš u nás zapomenout rychleji, než na nevydařené rande z Tinderu. Můžeš nám ji přinést na kteroukoliv prodejnu. Pokud by se ti nechtělo k nám chodit, tak stačí, když objednávku pošleš na sklad. Podrobné info najdeš TADY.
Proč jsem ještě nedostal moji zásilku?
Pokud již měla být tvá objednávka u tebe doma, tak se nám ozvi co nejdříve. Je možné, že se cestou k tobě někde zatoulala. Kontaktujeme dopravce a zkusíme zjistit co se stalo, kdyby byl definitivně ztracen tak k tobě vyšleme novou objednávku - podle dostupnosti na skladě.
Nestíhám si vyzvednout zboží, které je připraveno na prodejně v rámci rezervační lhůty, co mám dělat?
Ozvi se nám co nejdříve a my ti rezervaci prodloužíme, nebo si rezervaci můžeš prodloužit přímo ve svém účtu. Nezapomeň ale, že maximální doba rezervace je 14 dnů a pokud si ji nevyzvedneš, po uplynutí této doby bude automaticky zrušena a odeslána zpět na sklad.
Kde najdu sledovací číslo zásilky?
Sledovací číslo balíku ti přijde automaticky v emailu o odeslání. Při zahraničních objednávkách se stává, že v tvé zemi dostane balík nové číslo, kdyby ti něco nefungovalo ozvi se nám.
Kdy mi přijde můj balík?
Rozumíme ti, i my bychom chtěli mít objednané boty hned na sobě! Čas dopravy záleží na vybraném dopravci, GLS 1-2 pracovní dny, Zásilkovna 2-3 pracovních dnů. Pokud bys měl pocit, že se tvůj balíček zatoulal tak se ozvi na email.
Kdy dostanu dopravu zdarma?
Stačí když je Tvůj účet VIP a vybereš si platbu předem kartou. Doprava je pak na nás. Aktuální info najdeš vždy přímo na webu, pod záložkou DOPRAVA.
U bot se píše, že se řídí pánskými velikostními tabulkami, mohu si je koupit pokud jsem žena?
Mužské nebo ženské? Záleží jen na vkusu! Jedna věc na co si musíš dávat pozor, je velikostní tabulka. Mrkni tedy na svou velikost a pokud se budeš řídit podle EUR velikostí, tak máš nejmenší šanci to splést. Pokud si něčím nejsi jistý, napiš nám.
Nemůžu se přihlásit do svého účtu, proč?
Je možné, že ses ještě nezaregistroval ... Zkus si vytvořit účet a pokud ti při emailu vyskočí chybová hláška, tak tvůj účet je již vytvořen a problém bude s heslem. Klikni na text "Zapomněl jsem své heslo" u ikonky panáčka, který se nachází vpravo v horní části našeho webu.
Můžu si u vás objednat i bez registrace?
Registrace není povinná a všechny informace ohledně tvé objednávky obdržíš emailem. Pokud si vytvoříš účet, tak budeš mít pohromadě všechny své objednávku a budeš to mít trošku přehlednější. Navíc registrací získáš mnoho výhod, více info o výhodách Footshop Clubu najdeš TADY.
Jak je možné, že nevidím svoji objednávku ve svém účtu, který jsem si před chvilkou vytvořil?
Pokud sis objednávku vytvořil bez registrace nebo bez přihlášení do tvého účtu, tak se tam bohužel neobjeví. Zpětně neumíme přidávat objednávky do účtu, ale všechny informace ti přijdou emailem.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze, pokud vrátím zboží zpět?
Jakmile obdržíme zboží na skladě, tak ti zašleme potvrzení emailem, peníze pak vracíme obvykle do týdne, snažíme se samozřejmě co nejdříve. Pokud by si to chtěl formálně: V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající finanční prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím
Mohu zboží přinést na reklamaci / vrácení i osobně na Footshop prodejnu v Praze?
Zboží zakoupené u nás můžeš vrátit nebo reklamovat i na prodejně v centru Na Příkopě. Pokud to byla online objednávka na dobírku, nevrátí ti rovnou peníze v hotovosti, ale prodavači si od tebe vezmou číslo bankovního účtu a peníze ti vrátíme na účet.
Obdržel jsem poškozené zboží, jak mám teď postupovat?
Omlouváme se! Toto by se určitě nemělo dít a zboží ti samozřejmě vyměníme (dle dostupnosti na skladě). Ozvi se prosím naší zákaznické podpoře.