Máme cíle, máme sny. Jedním z nich je dlouhodobě místo mezi nejlepšími světovými sneaker story, o kterých Nike natáčí sérii krátkých dokumentů Nike Talking Shop. Touhle sérií americká ikona představuje nejvýznamnější vlajkonoše sneaker & streetwear kultury mezi retailovými obchody a Footshop je její nejnovější součástí. 

Od bakalářky až k nejvýznamnějšímu streetwear obchodu regionu střední a východní Evropy za pouhých deset let. Footshop se z malé místnosti s 200 páry bot v krabicích propracoval k milionu prodaných tenisek, akvizici nejprémiovějších brandů, vlastním teniskám ve spolupráci s KangaROOS nebo adidas a také ke kamenným prodejnám v hlavních metropolích východní Evropy, kde roky působí jako lokální vřídlo street kultury, navíc v úzké spolupráci s místními umělci a společensky přínosnými projekty. Všechny ty roky se stejným člověkem ve vedení a vizí, která se nemění: působit jako médium spojující skupiny i jednotlivce prostřednictvím sdílené lásky ke streetwearu

Všechny ty roky se stejným člověkem ve vedení a vizí, která se nemění.

Během těch let jsme navázali blízkou spolupráci s největšími světovými brandy, jako je právě Nike, pro které Footshop patří mezi hrstku nejvýznamnějších partnerů zvanou Nike NBHD. Náš příběh i neustále opečovávaný přesah se teď dostává do SNKRS appky od Nike, kde se můžeš přihlašovat do rafflů o všechny limitované Nike releasy, a kde nově najdeš také prostor věnovaný Footshopu.

Tak si pusť video, k možnosti jehož realizace jsme směřovali poslední roky. Provede tě jím člověk, který byl u toho všeho od samého začátku, Peter Hajduček, kterého doplní shoe dog Footshopu Peter “Kovkou” Kováč a stálice našeho marketingu Johanka Kučerová. Doufáme, že si tenhle moment užiješ tak jako my a budeš se nás držet, než překonáme zase další důležitý milník.

Pokračuj ve čtení na článek o novince Nike Air Kukini.

Wholesome ig