Posted on by FootshopCategoriesRozhovory

20letá Andrea Havelková AKA Fallenka je česká influencerka známá hlavně díky svým videím na YouTube, které dosáhly v letech její aktivity velké popularity, čímž se Fallenka zařadila mezi nejúspěšnější české YouTubery. Nyní se už Youtube nevěnuje a působí zatím jen na Instagramu.

Do povědomí lidí ses dostala díky YouTube. Jak ses vůbec k točení videí dostala?

Jako “dítě” jsem milovala hru Minecraft, u které všechno začalo. Když mi bylo asi 11, objevila jsem na YouTube první videa o tom, jak někdo hraje hry. Nečekala jsem, že by mě to mohlo bavit natolik, abych si to chtěla také vyzkoušet. Nic jsem od toho neočekávala, nebylo ani co. V té době byla celá komunita YouTube úplně jinde.

Co byl podle tebe důvod, že tvá videa byla tak úspěšná?

Byla jsem jedna z mála holek, která nenatáčela make-up tutoriály a videa převážně pro holky. U mě na kanále se mohl najít kdokoliv. Když se na sebe ohlédnu zpětně – byla jsem docela šílená, až mi to nepřijde přirozený. (smích)

Co ti YouTube vzal a naopak dal?

Vzal mi velkou část soukromí. Vrací se mi to každou novou příležitostí, kterou v životě dostanu. Poznala jsem tolik skvělých a kreativních lidí ze všech směrů. Letěla jsem v docela mladém věku na druhou stranu světa, do Tanzánie, kde jsem točila kampaň pro Nestlé Lion. Od svých 16 let mám možnost bydlet sama (kvůli studiu, jinak bych se nestěhovala).
Dokázala bych toho vyjmenovat určitě více. Jsem vděčná za všechno z toho.

Kdy přišel moment, kdy sis uvědomila, že se natáčení videí na YouTube nechceš nadále věnovat?

Puberta? Chtěla jsem si začít užívat, jako každej druhej člověk v mým věku? Doteď neznám odpověď, prostě to přišlo.

Chybí ti v něčem natáčení videí na YouTube?

Chybí mi odezva a podpora ze strany lidí, co mě sledovali. Krásnej pocit vědět, že jste vytvořili něco, co se lidem líbilo nebo se u toho zasmáli.

Máš nějaké cíle do budoucnosti ve své influencerské kariéře, nebo tomu necháváš volný průběh?

Momentálně to nechávám náhodě, ale i to se může samozřejmě změnit.

Čemu by ses v budoucnosti chtěla kariérně věnovat?

Primárně se chci věnovat studiu, když už jsem na tu vysokou školu šla a sama sobě. Udržuji si aktivitu pouze na Instagramu, kde se snažím být taková, jaká prostě jsem. To Instagramu v dnešní době docela chybí.

Před nějakou dobu ses veřejně vyjádřila ke své orientaci. Bála ses reakcí veřejnosti?

Nebála, protože jsem už dlouhou dobu předtím byla vyrovnaná s tím, kým jsem.

Co bys poradila lidem, kteří “coming out” ještě neudělali, protože se například bojí reakcí okolí, rodiny, ztráty kamarádů?

“Cliché,” ale čas je lék. Trvalo mi hodně dlouho, něž jsem se dostala do fáze, kdy mi je naprosto jedno, co si o mně budou myslet ostatní. Buďte silní a do ničeho se nenuťte. Až budete připraveni, poznáte to.

Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.