Nový podcast Botník je tenisková encyklopedie, která nahlíží na světový fenomén tenisek v kontextu doby, kultury a byznysu. V druhém díle, který opět moderuje Nikita Poljakov spolu s Vojtou Kubíkem a Honzou Noskem, byla řeč především o kontroverzně končícím fenoménu Yeezy, jenž tvrdě narazil po nedávných antisemitistických výrocích jeho zakladatele Kanye Westa. 

Ekonomický magazín E15 a Footshop společně vydávají druhý díl podcastu Botník. Stejně jako v první epizodě nechybí úvodní slovo o kultovním modelu tenisek, vzácný host tradiční ankety Footshop Quick Questions, insiderské pohledy na hlavní téma a nově také soutěž o tenisky pro pozorné posluchače.

Pozvání do Footshop Quick Questions přijal Richard Plojhar, spoluzakladatel značky APEX a nákupčí prémiových značek ve Footshopu. Nejen s ním přišla řeč na globální zemětřesení v adidas, který krátce před koncem roku s okamžitou platností ukončil spolupráci s Kanye Westem. Americký rapper stál v čele revoluční produktové řady adidas Yeezy, která se v poslední dekádě podepsala pod klíčovými úspěchy tří pruhů jak z pohledu byznysu, tak z hlediska vnímámí kultovního brandu širokou veřejností.

Je adidas v právu, nebo je situace vyvrcholením dlouhodobé nespravedlnosti jeho nejvyššího vedení směrem k držiteli 21 cen Grammy? Poslechni si druhý díl podcastu Botník, který moderuje šéfredaktor E15 Nikita Poljakov, byznys anayltik Footshopu Vojta Kubík a copywriter největšího tuzemského streetwear retailera Honza Nosek, tedy moje maličkost.

Třetí epizoda naváže na téma diskuzí o největších spolupracích značek se sportovci a umělci, kdy trio moderátorů doprovodí svými názory hlava Footshop brandu Radim Stezka.

Podcast vychází na Spotify i Apple Podcasts.

Pokračuj ve čtení na článek o tom, proč si jdou Nike Zoom Vomero 5 pro titul tenisek roku.

Wholesome ig