Velikostní tabulky Billionaire Boys Club Icecream

Jak vybrat správnou velikost?

Nejlepší orientaci získáte podle délky stélky Vaší boty (nepokoušejte se ji měřit, nikdy se Vám to správně nepodaří), stačí se podívat na velikost u jakýchkoli Vašich bot, kde bude udána buď v CM nebo CHN. Ve velikostní tabulce si najděte délku stélky kterou máte na Vašich botách a podle níže uvedené velikostní tabulky vyberete odpovídající US velikost, kterou potřebujete. Například u bot Vans znamená délka stélky 25 cm velikost US 7. U jiné značky může stejné délce odpovídat jiná US velikost z důvodu mírně odlišného značení.

Velikostní tabulky všech značek

Hledáš jinou značku?

Najdeš ji zde.

Nevíš jakou velikost? Rádi ti poradíme

773338393

[email protected]

Nesedí? máš 30 dní na vrácení

Při nevhodně zvolené velikosti.

Ti zboží rádi vyměníme.

Jakou velikostní tabulku hledáš?

Billionaire Boys Club Icecream trička a topy - muži

VelikostHruď (cm)DélkaDélka rukávu
XS4967.522.5
S5268.523.5
M5569.524.5
L5970.525.5
XL6472.526.5
XXL6975.527.5

Billionaire Boys Club Icecream trička a topy - muži

VelikostHruď (cm)DélkaDélka rukávu
XS496864
S526965
M557066
L597167
XL647368
XXL697569

Billionaire Boys Club Icecream trička a topy - muži

VelikostHruď (cm)DélkaDélka rukávu
XS54.569.521.5
S5770.522.5
M59.571.523.5
L6272.524.5
XL64.574.525.5
XXL67.577.526.5

Billionaire Boys Club Icecream trička a topy - muži

VelikostHruď (cm)DélkaDélka rukávu
XS57.569.543
S6070.544
M62.571.545
L6673.546
XL70.575.547
XXL7578.548

Billionaire Boys Club Icecream kalhoty a šortky - muži

VelikostPas (cm)Obvod stehnaVnitřní šev
28363224
3038,53324
32413425
3444,535,525
364837,526
3851,539,526

Billionaire Boys Club Icecream

Značka Billionaire Boys Club & ICECREAM vznikla v roce 2003 díky spolupráci Pharrella Williamse a japonského designéra NIGA. BBC se zaměřuje na propojení streetwearu, hudby a luxusní módy, zatímco ICECREAM, založená o rok později, čerpá inspiraci hlavně ze skate kultury. Typické jsou pro ni výrazné grafiky jako zmrzliny, diamanty či běžící pes. Filozofií značky je heslo: „Wealth is of the heart and mind, not the pocket“ – bohatství není o penězích, ale o myšlení a srdci. ICECREAM zároveň podporovala černošské skateboardisty a vytvořila vlastní skate team. Obě značky sehrály zásadní roli v rozvoji streetwearu a dodnes ovlivňují módní i hudební scénu po celém světě.