Puma ve spolupráci s prémiovým pařížským labelem AMI posílá před Vánoci novou kolekci inspirovanou svobodou a touhou objevovat. Puma x AMI je precizní fúze obou světů, které značky reprezentují – odlišná historie, jiný cílový zákazník, ale úplně stejná touha dodat hravou každodenní kolekci plnou extravagantních detailů, které podtrhnou tvůj styl.

Spolupráce obou značek debutovala letos v březnu a po úspěšném vydání experimentální kolekce muselo přijít pokračování. Dočkali jsme se právě na konci roku, kdy Puma x AMI přináší rozmanitou kolekci plnou pohodlného, ale elegantního, oblečení a tenisek. Komfortní oversized střihy, jsou typ sportovní estetiky, kterou Puma za více než 70 let praxe dovedla k dokonalosti. Ležérní kolekce ale dostala prémiový twist díky pařížskému domu návrháře Alexandre Mattiussiho, který je zároveň jejím kreativním ředitelem. To všechno s kampaní v čele s francouzským zpěvákem a textařem jménem GIVĒON a modelkou a aktivistkou Quannah Chasinghorse. Kolekce je složená z dámských, pánských i čistě unisex kousků.

„Chtěl jsem, aby tahle kolekce reprezentovala perfektní balanc mezi dvěma světa,“ říká o projektu, který právě teď najdeš online na Footshopu Alexandre Mattiussi. „Cílem bylo udělat hravou, barevnou a objemnou kolekci s extravagantními detaily. Je to nová kapitola příběhu, který jsme otevřeli naší jarní kolaborací. A teď jsme se posunuli ještě dál“.

To, co už máš teď určitě nakoukané díky fotkám kolem, je zároveň ta součást vlny, která je založená na dobrodružství a touze objevovat, která v nás od přírody bují. S příchodem Covidu jsme tohle blokované volání divočiny všichni dost pocítili, což se dost odrazilo i na trendu městského streetwearu. Z města jsme si začali dělat imaginární džungli a tomu se musely přizpůsobit i outfity. Podrážky začaly být hrubší a povrchy bund začaly mít mnohem vyšší vodní sloupec. Přesně tahle atmosféra je ve spolupráci Puma x AMI skvěle vystižená, což svými slovy potvrzuje i Heiko Desens, kreativní ředitel značky Puma : „Letošní sezóna je především o jemnosti, oversized fitech a vrstvení v čele s turistickými elementy, což dohromady vytváří senzační pocit, kdy se ve svém oblečení cítíte dobře z hlediska komfortu a zároveň šik.“

Nakonec ti ještě musím zmínit, že název značky AMI znamená ve francouzštině „přítel“ a pokud hledáš oblečení, které ti bude přítelem doma i daleko za hranicemi obýváku, prozkoumej zimní kolekci Puma x AMI, která právě přistála na Footshop

Pokračuj ve čtení na článek, ve kterém Footshop vyrazil do továrny New Balance na oslavu 40 let série Made in UK.

Wholesome ig