Ve Footshopu nechceme kázat nebo říkat, že to děláme lépe než ostatní. Spíš se chceme snažit posouvat vlastní hranice a dělat věci lépe než předtím. Věříme, že když se každý, zda už člen naší Footshop crew nebo náš zákazník, víc zamyslí nad tím, co kupuje, jak kupuje, co vyhazuje kam a proč, budeme se nejen vzájemně inspirovat, ale dokážeme reálně ovlivnit i tuto kulturu, společnost, nebo zemi… I proto mezi naše priority zařazujeme udržitelnost. Co to přesně tedy bude pro Footshop znamenat? Nově označujeme štítkem “Sustainability” produkty, které splňují některé z našich krtitérií udržitelnosti. Tyto kritéria jsou v souladu s mezinárodními certifikáty a jejich bližší popis můžete najít v sekci níže. Chceme takto podpořit značky, které aktivně usilují o ekologické inovace a tím významně pomáhají snižovat ekologickou stopu výrobních procesů.
Během posledních let vzrůstá zájem o udržitelnou módu a my jsme si toho vědomi, proto jsme přišli se systémem označování udržitelných produktů. Výrobky jsou označené štítkem „sustainable“ pokud splňují minimálně jeden z níže uvedených atributů. Tyto atributy vycházejí z mezinárodně uznávaných certifikací.
Výrobky s tímto štítkem jsou vyrobeny převážně z recyklovaných materiálů získaných především ze starého odpadu, jako jsou plastové lahve a oděvy. Tyto produkty mají menší ekologickou stopu a to díky způsobu zpracování a využití odpadních materiálů namísto prvomateriálů.