Tommy Hilfiger oznamuje spolupráci s luxusní streetwearovou značkou Aries

Nová spolupráce je kreativní hrou se vším, co se týká moderního přístupu k tvorbě kolekcí, včetně limitovaných kousků ručně vyrobených z existujících oděvů.

Tommy Hilfiger oznamuje svou nejnovější spolupráci s londýnskou luxusní streetwearovou značkou Aries. Kolekce se zaměřuje na společné průniky obou brandů a hru s proporcemi, detailně zpracovanými originálními technikami Aries, které dávají klasické podobě Tommyho estetiky novou tvář.

Silné zastoupení přehnaného vrstvení na džínovině je patrné napříč kolekcí. Mezi klíčové kousky patří šaty s páskovým logem, černá trucker jacket s ladícími kalhotami, volná indigová džínová bunda a pytlovité barevné džínové kalhoty se sítotiskem.

Styly pro ženy zahrnují korzety z Tommyho vlajky a upcyklovaného denimu, vystřižená vintage trička a asymetrické šaty. Pánská móda přináší předělané vlajky Tommyho a graffiti emblémy, které jsou nastříkané na vintage trička a mikiny.

Celá kampaň kolekce klade důraz na design a konstrukci jednotlivých stylů – využívá skutečnou a syrovou estetiku s rušivým ostřím a poutavou energií. Kreativní červená nit je oživena uměleckým využitím nášivek, pásků a uměleckých děl – v podstatě všemi jednotlivými součástmi každého produktu, které přispívají k vytvoření celkového příběhu.

Svůj jedinečný pohled vnáší do spolupráce fotograf Angelo Pennetta. V jeho lookbooku se objevují rapper GloRilla nominovaný na cenu GRAMMY, grimeový umělec Novelist a rodina Aries 5EB, Brian Tshabola, Haajar Djouada, Kasper Kapica, Kirbs, Nathan Rosen a Xiao Wang.

V souvislosti s kampaní vychází také film zakladatelky a kreativní ředitelky Aries, kterou je Sofia Prantera. Snímek bude obsahovat instrumentální verzi skladby “Unh Unh” od jednoho z protagonistů lookbooku GloRilly, se speciálními verši dalších členů crew Novelista, Kirbse a 5EB. Film bude plynule navazuvat na odvážné vizuály, které odkazují na momenty hiphopové historie značky Tommy Jeans.

Aries je londýská streetwearová značka vyráběná v Itálii. Zrodila z trvalé lásky k trashové kultuře, outsiderskému umění, grafice a ilustracím. Značka odráží Sofiino vzdělání i její forenzní přístup ke konstrukci oděvů, barvení a potisku. Kulturní výstupy Aries mají podobu vlastním nákladem vydaných knih, mezinárodních uměleckých přehlídek, výstav, zážitků a spoluprací, které sahají od kultovních a sběratelských po esoterické. Všechny tyhle vlivy tohohle eklektického příběhu můžeš už teď vidět na vlastní oči online na Footshopu.

Pokačuj ve čtení na článek o nejlepších teniskách na jaro 2023.

Wholesome ig