Patrika “Rytmuse” Vrbovského asi není třeba představovat. Slovák, herec, boxer, porotce v talentových soutěžích, ale především rapper a zpěvák. Je to už téměř půl roku zpátky, co československé scéně potvrdil, že jeho talenty neznají hranice. Společně s Footshopem si vyzkoušel roli designera a ty si tak můžeš obléknout jeho první kolekci ICON by FTSHP.

Nejde jenom o merch

ICON by FTSHP není pouhým merchandisem, který si koupíte po Rytmusově show. Představuje plnohodnotnou módní kolekci, ve které najdete kraťasy, trika, mikiny, ale i vesta, košile nebo bomber. Protože není tajemstvím, že má Rytmus velmi blízko k módě, kolekce má své unikátní střihy, které jsou inspirovány právě jeho šatíkem.

Stejný důraz jako na příběh kolekce byl kladen na výběr látek a zpracování. Látky pochází z oblasti Lombardie, kde se nachází i světové město módy Milano. Šití pak probíhalo ve velké rodinné fabrice v Portugalsku, kde se šijí i kolekce i takových brandů, jako je Off-White nebo Acne Studios.

Rok práce

Celý projekt vznikal téměř celý rok. Od nápadu, prvních návrhů, po šití, příprav releasu a distribuce. Za Footshop se na něm podílel především fotograf a designer Daniel Chomistek, díky kterému proběhla kompletní realizace kolekce.

Za zmínku stojí i režisér Petr Simon, který ke kolekci natočil krátké video. To ukazuje především Rytmusův pohled na rap a box.

New monday, new week, new party

Mejdany hned na začátku týdne nejsou zrovna běžnou záležitostí, ale 3. prosinec v Bratislavě se nesl v duchu, že “pondělky nejsou vůbec zlé”. Tehdy jsme releasnuli kolekci a zároveň oslavili druhé narozeniny bratislavské prodejny. Byla to párty, na které nechyběl dort, taneční vystoupení, jídlo, pití a ani Rytmus, který dal živě i několik jeho tracků.

S desátou hodinou se prodejna uzavřela a párty se přesunula do Starého města, konkrétně do klubu UHU, kde se pokračovalo až do rána.

Footshop

Sneaker and fashion store, Footshop
Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.
Footshop

Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.