Pravděpodobně každý, kdo viděl v dětství první díl Harryho Pottera nechtěl v té době nic jiného, než dostat svůj vlastní dopis z Bradavic. Dopis nikdy nepřišel, ale kolaborace brandu Vans s Warner Bros ano. Díky ní jsme mohli proměnit Vnitroblock ve starou kouzelnickou studovnu v rámci našeho launch eventu.

Vans vybral pro letošní kolaboraci opravdu něco kouzelného; něco, co ocení nejen coroví fanoušci. Na začátku června uvedl na trh kolekci inspirovanou bradavickými kolejemi – Nebelvírem, Mrzimorem, Havraspárem a Zmijozelem. Navíc přihodil i Dark Arts pro ty, které to vždycky táhlo na temnější stranu.

Pro Footshop to byla ideální příležitost k dalšímu launch eventu, a tak jsme v den spuštění prodeje 7. června proměnili holešovický Vnitroblock ve starou kouzelnickou učebnu. Tenisky v regálech vystřídaly staré knihy o lektvarech a obraně proti černé magii, podlaha se zalila mlhou a u stropu „poletovaly“ svícny.

Máme rádi malá překvapení a ještě radši podtrhujeme autentičnost. Proto jsme na event pozvali tři sovy, které nám pomohly s korespondencí. Máme ale rádi i velká překvapení. Z toho důvodu jsme si pro všechny, kteří se Vnitroblocku zastavili, připravili tak trochu netradiční soutěž.

Celý event se nesl v duchu konce semestru, ať už toho kouzelnického nebo mudlovského. A jak už to tak bývá, žádný konec semestru se neobejde bez zkoušek. Po Vnitroblocku jsme rozmístili pět kouzelnických předmětů spojených s jasnovidectvím, lektvary, bylinkářstvím, historií a studiem mudlů. Každý z návštěvníků měl možnost si všech pět předmětů projít, do soutěžní listiny vyplnit správné odpovědi a doufat, že to bude právě on, kdo získá dvě letenky do Londýna společně se vstupy do Warner Bros studia, kde nahlédne do zákulisí filmu.

V případě jasnovidectví se věštilo z kávové sedliny, u studia mudlů se zase určovalo využití mudlovských předmětů. Předměty z lektvarů, bylinkářství a historie byly změřeny přímo na znalosti kouzelnického světa, a tak není divu, že do finálního rafflu postoupilo pouze šest lidí. Úplného výherce, respektive výherkyni, už známe. Jmenuje se Anna a v nejbližších dnech může očekávat svůj dopis od footshopácké sovy!

Protože se občas stává, že se z nějakého důvodu nemůžeš našeho eventu zúčastnit, postarali jsme se o podrobný report, který najdeš na našem Facebooku.

Footshop

Sneaker and fashion store, Footshop
Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.
Footshop

Další články od Footshop (zobrazit)

Footshop je neustále se rozvíjející médium, které spojuje kultury, subkultury, skupiny i jednotlivce v jednu velkou rodinu, jejíž společnou láskou je láska k teniskám.