Bylo by fajn si po delší době připomenout produkty a produktové řady, které dělají Footshop Footshopem. Tedy obchodem, kde najdeš tenisky a oblečení pro řadu zemí, včetně Česka a Slovenska, exkluzivně. Začneme hezky podle abecedy s adidas Consortium, díky kterému jsme před pěti lety, s lehkou, ale vážnou nadsázkou, dostali Footshop na mapu světové módy.

adidas Consortium je nejvyšší distribuční úroveň tenisek značky adidas, ke které má přístup jen několik vybraných retailerů po celém světě. Patří mezi ně třeba Undefeated, Footpatrol nebo NEIGHBORHOOD. Vstup mezi streetwearovou smetánku bylo zadostiučiněním, které zakončilo měsíce komunikace, schůzek a dokazování, že Footshop je obchod, který si zaslouží nést ve východní Evropě vlajku úzkého partnerství s třemi proužky. Kritéria pro vstup? Cílová skupina, originalita v přístupu k prodeji a také relevance prodejen pro kulturu v daném městě.

Abych ale nemluvil jen o nás, teď něco o tom, co to znamená pro tebe. Nejlimitovanější spolupráce s výtvarníky, hudebníky, obchody a módními domy, maximálně pár stovek kusů, nejvyšší kvalita a kousek umění ve tvém botníku.

Co znamená Consortium?

Tuhle definici jsem přebral z naší mikro stránky, kterou jsme zveřejnili právě před pěti lety, kdy k našemu vstupu do sítě Consortium došlo. Skvěle se mi totiž hodí do krámu, a ty se hned dozvíš proč.

Slovo Consortium pochází z latinského slova consors, což znamená partnerství. Pojem consortium popisuje souhlas nebo dohodu mezi dvěma stranami. Společně se sdílenými honotami a vizemi, consortium nastoluje spojenectví za účelem dosažení společného cíle; dále vytváří prostor pro neomezený růst skrze množství příležitostí ke spolupráci.

Právě poslední řádek je pro nás nejzásadnější, a tobě už se to možná všechno spojuje dohromady. Přesně tak, letos na podzim se totiž u jednoho releasu tenisek adidas objeví i naše logo. Stay tuned.

Wholesome ig