Umělecká díla Ondřeje Konupčíka a Radima Kašpárka jsou v 21. století nevídaná svým nekonvenčním vzhledem a technologickou přípravou prostřednictvím ruční tvorby. Autoři patří mezi hrstku tvůrců, kteří se navzdory vyvíjejícímu se překrývání s moderními technologiemi nebáli zůstat v analogovém duchu a rozvíjet rukopis svých vlastních autorů.

I přesto, že jsme fandové environmentálního pohledu na věc a minimalismu, chtěli jsme aby křeslo působilo pohodlně, aby člověka svým způsobem pohltilo, tak jako nás pohlcují fragmenty děr v našich obrazech.

Customizace křesla jste pojali dost ve smyslu „out of box“. Jak vás napadlo vytvořit tento speciální přehoz přes křeslo?

I přesto, že jsme fandové environmentálního pohledu na věc a minimalismu, chtěli jsme aby křeslo působilo pohodlně, aby člověka svým způsobem pohltilo, tak jako nás pohlcují fragmenty děr v našich obrazech. Proto jsme zvolili vyplňování sítě “černých děr”, které budou tvořit jakýsi oblek křesla, ve spojení s našimi kamarády z @buga, kteří nám propůjčily své zázemí a dílny k realizaci. A navíc díky naší technice, kterou při malování používáme, jsme museli přemýšlet jinak, lepenka ve vodě moc nefunguje.

Odkud přišla inspirace?

Hnízda ptáků, Kaplického blop, bálónky z dětstkého koutu, supermasivní černé díry, trypofobie…

Je to poprvé, co jste tvořili na upcyklovanými materiál?

Rozhodně ne, a doufáme, že budou další. Momentálně doděláváme novou kolekci bot s českou firmou KAVE, která vyrábí lokální a udržitelné tenisky.

Kam byste křeslo ideálně umístili? Jak chcete, aby bylo používáno?

Nejradši k nám do ateliéru, ale bojíme se zeptat?

O každé z křesel se budeš moct přihlásit na naší platformě Releases už od 9. prosince. Ten samý den se na webu objeví i kolekce Reebok meets Footshop. Výherce křesel vylosujeme o 5 dní později.

Wholesome ig