Posted on CategoriesRozhovory

Fallenka: Instagramu chybí autentičnost

20letá Andrea Havelková AKA Fallenka je česká influencerka známá hlavně díky svým videím na YouTube, které dosáhly v letech její aktivity velké popularity, čímž se Fallenka zařadila mezi nejúspěšnější české YouTubery. Nyní se už Youtube nevěnuje a působí zatím jen na Instagramu. Do povědomí lidí ses dostala díky YouTube. Jak ses vůbec k točení videí dostala? Jako “dítě” jsem milovala hru Minecraft, u které všechno začalo. Když mi bylo asi 11, objevila jsem na YouTube první videa o tom, jak někdo

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů

Historie Yeezy: Od Nike přes Louis Vuitton po adidas Yeezy

Hype, kult, legenda. Tenisky za nimiž stojí Kanye West udělaly doslova díru do světa. Celou generaci přiměly k většímu zájmu o sneakers, někteří na nich dokonce postavili své živobytí. Minulost Yeezy ale sahá mnohem dál, než možná tušíš. Proto se zblízka podíváme, co stvořilo z pouhých bot celosvětové hnutí a životní styl. Kanye byl ve styku se značkami jako Nike nebo adidas už od roku 2005. V té době se pokoušel dostat ven svoji první oficiální spolupráci, jejíž hlavním motivem by byl legendární Dropou

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů

Reebok vypráví příběhy pomocí nové siluety Classic Legacy

Reebok představil novou siluetu Classic Legacy. Ikonickým stylem 70. let přepracovaným pro 21. století, chce brand říct světu jednu myšlenku. Každý z nás píše příběh, který by měl být předaný dál. V rámci kampaně Reebok Classic Leather Legacy se Reebok spojil s vybranými světovými kreativci, aby i oni pomocí jejich díla řekli svůj příběh, a my jsme oslovili ty české, aby je následovali. Tenisky Classic Leather Legacy jsou inspirované designem běžeckých bot z přelomu 70. a 80. let. Nesou v sobě estetiku

Číst více

Posted on CategoriesRozhovory

Do Thu Trang: Inspiraci nehledám, protože přijde sama

Trang se narodila ve Vietnamu, ale od malička vyrůstá v ČR. Točí se kolem marketingu a IT. Přes 10 let píše blog Asijatka.cz, který se věnuje česko-vietnamským vztahům a má za cíl lidi pobavit a ponoukat je k tomu, aby se nebrali vážně.  Foto: Aneta Zimová Potkaly jsme se na Střeleckém ostrově v rámci Prague Pride v Pride Village, abych lépe poznala tvůj ,,hood”. Co tě na Prague Pride baví, a kde si myslíš, že je místo pro vylepšení? Já jsem do téhle komunity skočila oběma nohama teprve nedávn

Číst více

Posted on CategoriesProjekty, Rozhovory, Udržitelnost

Tran Ngoc Yen: Nejvíc mě baví kreativita a posouvání hranic

Jak jsme již slibovali, v rámci našeho Upcycling projektu vyzpovídáme 6 designerů, se kterými na projektu spolupracujeme. V prvním rozhovoru ti představíme Tran Ngoc Yen, pro kterou udržitelnost či upcycling nejsou novinkou. Můžeš ji také znát pod značkou TNY.3, která sklízí úspěch hlavně na Instagramu. Tato 23letá návrhářka, které všichni říkají Eliška, studuje design obuvi na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Některé její kolekce obuvi jsi mohl vidět například na MBPFW, WE‘RE NEXT nebo pro lokální zna

Číst více

Posted on CategoriesRozhovory

Meet the Crew: Sebastian Marek

Já mu říkám Séba, ostatní Sebik a Sebik je prostě takovej fajn týpek. Pochází z Chrudimi a jeho kariéra v digitálním světě začala v online marketingové agentuře Unikum, ze které plynule přešel do Footshopu. Tohle všechno ti řekne jeho profil na LinkedInu. Na následujících řádcích zjistíš všechno, co už ti LinkedIn neřekne. Snídáš ráno v práci? Většinou ne. Snažím se vstávat tak, abych se stihl nasnídat doma. A co snídáš? Když mám hlad, tak sendvič. Když nemám moc hlad, tak třeba jogurt. 

Číst více

Posted on CategoriesPříběhy produktů, Projekty

Go ZEN. Představujeme náš special box ve spolupráci s Nike

Footshop je jedním z obchodů, se kterým Nike spolupracuje na projektu Nike Offline. Vytvořili jsme limitovaný special box s novou siluetou pantoflí, který má jediný cíl - proměnit domácnost v místo, které se stane synonymem klidu, míru a pohody. Tohle je naše zenová zahrádka, tohle je to, co vidí Footshop, když se řekne Go Offline. Dvojnásobně. O tolik se zvýšil náš čas strávený u obrazovek v domácím prostředí během letošního jara, kdy jsme tak suplovali naše běžné pracovní či školní úkony z důvodu

Číst více

Posted on CategoriesKultura

Evoluce: Rihanna

V roce 2006 se do světa vypustilo album A Girl Like Me. Dva singly se umístily v žebříku Billboard Year-End Hot 100 Singles of 2006, samotné album se umístilo na 49. místě a tehdy teprve osmnáctiletá Rihanna, celým jménem Robyn Rihanna Fenty, byla 7. nejlepší umělkyní toho roku. Mně bylo 10 let a S.O.S, Unfaithful nebo We Ride se dokolečka otáčelo na mojí mp3. Pojďme se podívat, jak se nejen její kariéra posouvala v průběhu let. 2005 Kariéra Rihanny začala v roce 2005, kdy se podepsala pod nahrávací

Číst více

Posted on CategoriesProjekty, Udržitelnost

Co je Footshop upcycling project 2020

Upcycling je jedním z pojmů, který je stále více skloňován. Jedná se o přetvoření  produktů již použitých nebo určených k vyhození na nové. Mnoho materiálů se nerozloží přirozenou cestou a škodí tak životnímu prostředí.  A proto je jednou z misí Footshopu být udržitelný nejvíc to jak to jde a dělat pro to maximum. Není nám jedno, jakým způsobem končí svoji cestu naše produkty.  Hledali jsme jiné způsoby, než je pálení, které volí mnoho značek, a našli skvělou alternativu. Kdo by řekl, že se ten

Číst více

Posted on CategoriesProjekty

Staň se součástí Footshop Club a nech se odměnit za každý nákup

Pořizování pečlivě vybíraného streetwearu na Footshopu ti teď přinese spoustu výhod. Přidej se do naší komunity a staň se součástí Footshop Club. Voucher za rychlou registraci je teprve začátek. Našich zákazníků si naplno vážíme. Proto jsme letos spustili Footshop Club - bránu do světa street kultury, díky které můžeš ročně ušetřit tisíce za nové tenisky, oblečení nebo doplňky. Výhody Footshop Club Všechno začíná snadnou registrací. Už jen za ni totiž dostaneš voucher v hodnotě 200 Kč na další

Číst více