Společnost Diesel založil Renzo Rosso v roce 1978 s vizí vytvářet inovativní džínové výrobky. Název značky byl inspirován tehdejší ropnou krizí, díky níž se diesel stal symbolem alternativní energie. Renzo chtěl, aby se jeho značka odlišila od běžného trhu s ležérním oblečením a oslovila globální publikum. Slovo "diesel" zvolil proto, že bylo snadno vyslovitelné a srozumitelné v jakémkoli jazyce. Slogan "Pro úspěšný život" vystihuje podstatu identity značky Diesel. Díky kreativním a provokativním reklamním kampaním se Diesel etabloval jako lídr v oblasti módy a komunikace. Značka vždy zpochybňovala status quo a šla svou vlastní cestou. Diesel je silně zastoupen na celosvětovém trhu s více než 5 000 prodejními místy a více než 400 monobrandovými obchody, včetně 37 v USA. Od svého založení společnost vyrobila více než 2 000 různých druhů vyprané džínoviny.
Zobrazit všechny produkty Diesel